سه شنبه ۰۷ فروردین ۰۳

رؤیا

tafrihi

رؤیا

۹۳۹ بازديد
رؤیاها علایق و آرزوهای ناخودآگاه ما را آزاد می‌کنند
رؤیاها علایق و آرزوهای ناخودآگاه ما را آزاد می‌کنند. تحلیل نمادهای خواب و تشریح معانی آن هم یک سرگرمی رایج و هم روشی برای دریافت بازتابی از درون فرد است. درحالی‌که بیشتر روش‌های مدرن می‌گوید که هیچ تحلیل و معنایی برای خواب وجود ندارد اما همچنان تحلیل و معنی کردن خواب‌ها متوقف نشده است.
سقوط
کابوس افتادن و سقوط از ارتفاع بسیار متداول است. بر اساس بسیاری از تفاسیر مشهور این خواب نشانه‌ای از وجود یک مشکل در زندگی است. شاید نیاز باشد درباره‌ی یک انتخاب دوباره فکر کرده و یا در بخشی از زندگی مسیر خود را تغییر دهید.
تعقیب شدن
خواب تعقیب شدن توسط یک موجود شناخته‌شده یا ناشناس می‌تواند بسیار ترسناک باشد. اما در ذهن شما چه می‌گذرد؟ اغلب این خواب نشانه‌ی تلاش برای ممانعت از تغییر چیزی در زندگی است.
افتادن دندان
تعبیر خواب افتادن دندان معانی متعددی دارد. شاید نشان می‌دهد که نگران ظاهر یا جذابیت خود هستید. همچنین ممکن است نشان دهد که نگران توانایی خود برای برقراری ارتباط با دیگرانید و یا نگرانید که چیزی شرم‌آور گفته باشید.
مرگ
مرگ یکی دیگر از کابوس‌های رایج است و یکی از خواب‌هایی است که می‌تواند نگران‌کننده باشد. کسانی که این خواب را دیده‌اند اغلب در مورد خودشان یا یک فرد موردعلاقه‌شان بوده است. مفسران مشهور می‌گویند این‌گونه خواب‌ها بازتاب نگرانی از تغییر و یا ترس از چیزی ناشناخته است.
امتحان
شاید این خواب نشانه‌ی زمینه‌ی ترس از شکست است. امتحانات اتفاقات پراسترسی هستند که برای رویارویی با کاستی‌های خود با آن مواجه می‌شوید. کابوس رد شدن در یک امتحان، دیر رسیدن و یا عدم آمادگی، همگی نشان می‌دهند که برای چالش‌های زندگی آماده نیستید.
پرواز
رویای پرواز می‌تواند هیجان‌انگیز و رهایی‌بخش باشد اما گاهی کمی ترسناک است. پرواز اغلب دو جنبه‌ی مختلف را نشا ن می‌دهد. از یک سمت این رؤیا می‌تواند نشان‌دهنده‌ی حس رهایی و استقلال باشد. از سمت دیگر نشانه‌ی علاقه به فرار از واقعیت‌های زندگی است.
پیش از تعبیر خواب های: تعبیر خواب حاملگی -  تعبیر خواب دندان - تعبیر خواب زایمان - تعبیر خواب گاو  - تعبیر خواب مارمولک - تعبیر خواب شکلات - تعبیر خواب کوتاه کردن مو در سایت منتشر شد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.